Tema: Re: Starterio srove
Autorius: KaroliS
Data: 2012-08-02 15:49:09
sukasi is klausos pakankamai smagiai, tik nepakaitinus zvakiu drozt
reikia(cia jau turbut siurblio problemos), arba pakaitinus zvakes is 1
apsisukimo uzsikuria, tik ziema prie geresnio minuso ponaujis exide akumas
nepasukdavo, ivores tam starteryje man rodos tik 2 yra, reduktorius ant
guoliu, nezinau kiek laisvumo is guolio gali buti, jei lygint su starteriu
kuriam ivores tai guoliuose laisvumo gerokai daugiau, gal verta butu pakeist
jei jie keiciasi... reiks dar karta permatuot srove tiesiai ant starterio
laido.