Tema: Re: Starterio srove
Autorius: KaroliS
Data: 2012-08-02 19:50:24
bet tai zvakes neturetu atsijungti sukant starteri?jei ne ,tai tada norma
nes ant zvakiu ~100A galima numest, pas mane guolis tam gale kur smagratis
ir po guoli ant dantratuku reduktoriuje, turbut viena ivore ant reduktoriaus
"isejimo"(nebuvau isardes tiek)  ir dvi ant rotoriaus galu, va tos tai gali
but pavarge, isvaliau viska pertepiau nauju tepalu srove sumazejo iki
350-380A, pries tai ismusdavo virs 400A(daugiau nematuoja reples)