Tema: Re: Gal kas pamena kokio gylio spykeriai telpa i e46 duris?
Autorius: padugne
Data: 2012-05-16 10:37:52
On Wed, 16 May 2012 08:09:56 +0300, Dainiushas wrote:

> kaip mažiukai? Taigi 165mm.

Kazkur inete skaiciau apie "sekminga" tokiu 135mm variantu idejima i e46.
Todel ir pagalvojau kad turi omeny tokius.

> nu tai daryk gražiai, su podiumais etc ir tilps bet kas :). Nes sukt
> Polyglass'us prie skardų, tai ką aš žinau, kaip važiuot su tanku į
> maGsimą batono.

Kas ce grazaus? Nieko lauzyt nenoriu, noriu palikt stockine isvaizda. Kas
del polyglasu, tai turio jiem zinoma truktu, bet kita vertus vistiek butu
geriau nei dabartiniai stockiniai. Seip ar taip guli spintoj nereikalingi.

> Mes buvom kažkada sudėję daug gerų daiktų į E39 ir palikę gamyklinę
> magę. Šūdo krūva, tiesiog kažkoks suveltas ir nesmagus bei varginantis
> garsas. Ir visai ne kelio triukšme esmė, su geru audio aną visada galima
> užčiaupt :)

Fig ten uzciaupsi, cia kaip saukstas deguto. Gali ten pripilt tona
cukraus ir t.t. bet gerai vistiek nebebus, vienintelis sansas kazka
padaryt butu super duper dsp su aktyviu slopinimu. Bo sprogdint bugneliu
decibelais as nesiruosiu.

> Gi, dviejų kanalų kaip tik ir gana priekiui, gal px, jei jau labai
> norisi gali nuo mago palikt. O ir išėjimų stiprintivui toj gamyklinėj
> magėj gi nėra

Ce neproblema, prireikus per pusvalandi atsirastu. Gal net privers jei
kada tradiciskai uzsilenks to BM54 stiprintuvas.

--
kthxbai.