Tema: Re: Gal kas pamena kokio gylio spykeriai telpa i e46 duris?
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-05-16 08:09:49
On 2012.05.16 00:06, padugne wrote:

> Tai jie maziukai. As turiu vilties susidet kokius nors 165mm slimus.

kaip mažiukai? Taigi 165mm.

> Yra seip Rainbow ir Audio System modeliai speshl e46. Bet kazkaip nestovi
> uz juos "permoket". Ne tai kad neyperkami, bet gerokai brangesni uz
> panasaus lygio "paprastus". Turiu seip spintoj 165mm fokalo polyglasus
> kuriuos buvau isidejes i menta, bet anie tai tikrai netilps.

nu tai daryk gražiai, su podiumais etc ir tilps bet kas :). Nes sukt
Polyglass'us prie skardų, tai ką aš žinau, kaip važiuot su tanku į
maGsimą batono.

> Kol kas nieko. Pradziai reikia pasikeist spykerius, nes man rodos
> vairuotojo durelese po biski stimpa tweeteris. Arba trumpinasi laidas,
> gal shiknarankiai ir ana sugebejo kaip nors suznybt o as nepastebejau :)
>
> O kai pasikeisiu tada galvosiu ar BM54 pakankamai groja ar ne. Prie visu
> kelio triuksmu lauzt haifai yra biski betikslis vargas. Seip turiu
> spintoj audisono amp'a, bet tik 2 kanalu.

Mes buvom kažkada sudėję daug gerų daiktų į E39 ir palikę gamyklinę
magę. Šūdo krūva, tiesiog kažkoks suveltas ir nesmagus bei varginantis
garsas. Ir visai ne kelio triukšme esmė, su geru audio aną visada galima
užčiaupt :)

Gi, dviejų kanalų kaip tik ir gana priekiui, gal px, jei jau labai
norisi gali nuo mago palikt. O ir išėjimų stiprintivui toj gamyklinėj
magėj gi nėra