Tema: Re: Gal kas pamena kokio gylio spykeriai telpa i e46 duris?
Autorius: padugne
Data: 2012-05-16 00:06:49
On Tue, 15 May 2012 23:55:30 +0300, Dainiushas wrote:

> na rašo, kad tokie
> http://www.garsugama.lt/produktai/garsiakalbiai/dls-up6/ telpa. O jie
> panašūs į normalius garsiakalbius....

Tai jie maziukai. As turiu vilties susidet kokius nors 165mm slimus.

Yra seip Rainbow ir Audio System modeliai speshl e46. Bet kazkaip nestovi
uz juos "permoket". Ne tai kad neyperkami, bet gerokai brangesni uz
panasaus lygio "paprastus". Turiu seip spintoj 165mm fokalo polyglasus
kuriuos buvau isidejes i menta, bet anie tai tikrai netilps.

> ką darysi su šaltiniu ir stiprintuvu?

Kol kas nieko. Pradziai reikia pasikeist spykerius, nes man rodos
vairuotojo durelese po biski stimpa tweeteris. Arba trumpinasi laidas,
gal shiknarankiai ir ana sugebejo kaip nors suznybt o as nepastebejau :)

O kai pasikeisiu tada galvosiu ar BM54 pakankamai groja ar ne. Prie visu
kelio triuksmu lauzt haifai yra biski betikslis vargas. Seip turiu
spintoj audisono amp'a, bet tik 2 kanalu.

--
kthxbai.