Tema: Re: akumas
Autorius: svyt
Data: 2012-01-30 20:27:10
Voltais matuojama itampa, srove amperais. taip, pakrovejai gali but, bet ten
ribojama srove tik pasikrovus atjungiama, o automobilis turi neperkraut
akumo net jei masina negesinama savaite (man dirbdavo tokiu rezimu busikai
ziema), ar per ilgesne kelione, pvz i kokia zakopane. Patys geriausi
ikrovejai krauna impulsais- sek krauna 0,5 sek iskrauna, taip akumas
pakraunamas labai greit ir patikimai, tik brangus tokie krovejai. Kiti
supaprastinti pakrovejai srove lygina ne 4 o dviem diodais, kad pasiekt
pusperiodziais pakankama krovimui srove, itampa gali but paduota ir 50V, tik
trumpais impulsiukais, sitie pakrovejai kaip tik is pigiuju, juos jungt gali
tik atjunges akuma nuo auto elektro sistemos.
Iskrautas akumas turi krautis apie 5-10A srove, kai pasikrauna srove turi
but minimali, nes ji visa virsta i siluma ir kaitina akuma, jis ikaites virs
60 sugenda, net ir neikaites iki tiek jis burbuliuoja ir isverda, reik
dapylinet destiliata, nedapylus laiku irgi akumas sugenda, labiausiai
nepasemtos ploksteles, o beto isgaravus destiliatui,perdaug padideja
rugstingumas.

Zinau as teisingai, jei netiki paklausk pas bet kuri
atoelektrika-generatorista. Man dzin, krauk nors ir 17V automobilyje,
daugiau sia tema nesneku. nebent pasitasysiu jei iveliau klaida.

--
vyt/ /