Tema: Re: akumas
Autorius: Zolla
Data: 2012-01-19 07:33:51
Esmė tokia, kad vakar ryte neužsivedė mašina, net akumą nusodinau. Bet kai
prijungiau laidus, starteris žymiai greičiau prasisuko ir užsivedė. Prieš
tai buvo su užvedimu kažkas netvarkoje, kai pastovėdavo pora dienų, blogai
kurdavosi (reikdavo pasukti starterį ilgiau, bet pagriebdavo iš karto),
būdavo, kad ir su šiltu varikliu tas pats atsitinka. Kompas parodė "užvedimo
klaidą", o kas tas yra, niekas nežino, arba sako, kad daug kas gali būti. O
aš pagalvojau, gal akumas durniuoja, gal per silpnas (bet su šiltu varikliu
neturėtų būti problemų). Pabursit gal kas, kodėl taip yra?