Tema: Re: BMW 330ci
Autorius: Salas
Data: 2011-09-27 10:34:50
Nu pasakyk dar kad su standartine vaziuokle kacergineje bus geresnis laikas.
Kai buvau ka tik nusipirkes E30, vaziavau ir su standartine vaziuokle, tai
ant posukiu baisu buvo, kad neapvirstum, net ir su M20b20 motoru ;)
Dabar sudeti FK 50-70 mm zeminatys amortikai ir spyruokles, skirtumas tikrai
didelis. Siaip jie nera labai kieti, ir su salyga kad Kacergines asfaltas
nera idealus, man pats tas.