Tema: Re: BMW 330ci
Autorius: Arnas
Data: 2011-09-23 12:50:57
nieko tu nesupranti. Jei turi juoda dirzha, vos pamatai FX , delna arba
zhalta ishkart juos supyzdini. Jei neturi jo, ramiai praeini. Taip ir su
mashinom.

"Nerijus330Ci"  wrote in message news:j5hkb8$gf4$1@trimpas.omnitel.net...

o koks tolkas pirkti ferrari nauja?, tipo su jais tik schumacheris vazinet
gali?
o ir siaip tarkim veyrona dazniausiai matyt perka lenktyninkai
profesionalai...
Tik nerasyk atgal kaip senas triperis 330ci susijes su veyron ar ferrari, ka
norejau pasakyti manau puikiai supranti.
--
BMW 330Ci M Sportpaket II