Tema: Re: BMW 330ci
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-09-22 17:48:10
salai, spece tu.
Turiu tokia masina, kuri naudoja 195/65 R15 padangas.
Turiu ant tokiu paciu ratlankiu du komplektus padangu. Vineos ziemines
195/65 R15 (padangos 2009m vidurio), kitos vasarines 195/65 R15. (padangos
2008m)
Ratlankiai tokie patys abiem atvejais.
Kodel masina su vasarinem padangom vaziuoja zymiai kieciau? Atordo kita
masina.