Tema: Re: REQ common rail slėgio daviklis
Autorius: Interested
Data: 2011-08-21 21:45:48
Ka cia gali suprast su juo. Man kaip sakiau, rode prie 60 000, o pirkau su
113k pries 3 metus, pagaminta 2002
Tai ir perekupas pats netikejo, kad tiek km. Pirko su variklio defektu, o
sake, kad pompa remontavo. Geri draugau rekomndavo, tai neturiu pagrindo
butent juo nepasitiketi.
Ir keli kompiteristai stebejosi, kad gerai padaryta ir serviso knygele, ir
rakciukuose po kazkiek skirtumas ir vaizdas geras.

Tu ji matei, tik pozeminiam garaze ir ne tas rupejo, kai padangas emei :)

PS Kol kas pas Evalda is Siaures serviso tvarkausi, salia buvo ir
rekomendacijos realio, nes tu tai tik is interneto :)
Prasau nesupykt, zinai, kaip pas mus, rekomendacia is pazystamo  - pima
visko