Tema: Re: REQ common rail slėgio daviklis
Autorius: Igaliotinis
Data: 2011-08-19 19:31:45
"Interested" <z@none.lt> wrote in message
news:j2lvv0$dmo$1@trimpas.omnitel.net...
> O patikrint tai tik sumontavęs ir ant kompo pajungęs gali?

nepatikrinsi neidejes.. siaip siulau pirkt nauja.  su nuolaida apie 550
gautusi kazkur. viena ash pakeiciau, tai vistiek klaida kartais parodo. per
menesi 13kartu suskaiciavo.

> Maniškis jau buvo padurniavęs prieš 90 000km, bent diagnostikoj taip
> parodė. Dabar jau kvailioja dažnai.
> Keista, kad net ir kai persijungia į tą serviso režimą (kai netraukia) vis
> tiek kartais variklis purtosi.

bbz ko jam ten purtytis. tikrai del to vozhtuvo purtosi ?

> Gal galėtum kontaktais pasidalinti, kur ieškoti, nes aš žinau tik tankų
> fabriką :)

autopliuse imi ish eiles visus ir skambini. beto jie buna 2 skirtingu
rushiu. tai reiktu tau ishsiimt pirma sena.

> PS Xenonai žemyn žiūri, tai kaip ir sakei, kad daviklis parėjęs. Bet
> nesuprantu, kodėl selflevelingo lemputė nedega.

o ko jai degt? levelingas taigi veikia. kazin ar pas tave ta lempa ishvis
yra.