Tema: Re: REQ common rail slėgio daviklis
Autorius: Interested
Data: 2011-08-19 18:37:04
O patikrint tai tik sumontavęs ir ant kompo pajungęs gali?
Maniškis jau buvo padurniavęs prieš 90 000km, bent diagnostikoj taip parodė.
Dabar jau kvailioja dažnai.
Keista, kad net ir kai persijungia į tą serviso režimą (kai netraukia) vis
tiek kartais variklis purtosi.

tai vis ne 780lt
Gal galėtum kontaktais pasidalinti, kur ieškoti, nes aš žinau tik tankų
fabriką :)

PS Xenonai žemyn žiūri, tai kaip ir sakei, kad daviklis parėjęs. Bet
nesuprantu, kodėl selflevelingo lemputė nedega.