Tema: Re: E39 Vel variklio problemos
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-01-07 17:42:14
Seip jau tepalas elektrai nelaidus ir tik tiek, kad isterlioja viska, bet
neturetu trukdyti elektrai begioti babinoj.


"BG" <ner@tokio.meilo> parase naujienu 
news:ig6mdi$3us$1@trimpas.omnitel.net...
> Visas "prikolas" buvo tame, kad voztuvu dangtelio tarpine ypach ziedai 
> buvo "suplastmaseje" ir tepalu ant zvakiu buvo nemazai.   Dar zvakes jau 
> pavargusios buvo.
> Tai papuoliau tik ant tarpines (53 lt) ir gumos , kurios po dangties 
> prispaudimo varztais dedasi (46 ) lt , kuriuos tik krastoj radau , nes 
> intercarsuose nors pigesni vos ne dvigubai bet kazkokie kitokie (plonesni) 
> tai bijojau kad neprispaus..
> Aciu visiem anyway.
>
>
>
> "BG" <ner@tokio.meilo> wrote in message 
> news:ift670$m5p$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki
>> variklis pradejo blogai veikt, pajungiau carsofta, radau daug klaidu, 
>> istryniau viska, pavazinejau gal pusvalandi  ir vel praskaninau ,  liko 
>> tik sios
>> DME/DDE errorai tokie:     30 Ignition coil:  cylinder 3
>>                                               2 ignition coil : cylinder 
>> 4
>> kaip suprantu cia babinom sikna ?
>>
>> Dar paziurejau tepalus, tai ten yra tokios purvinai baltos emulsijos, 
>> tai gal tarpine parejus, ar cia gali buti kondensatas??  Ten kur 
>> antifrizas viskas svaru.
>>
>>
>>
>> PS pries numetant klaidas buvo dar tokiu erroru :
>> 203 lambda regulation limit exceeded
>> 202 lambda regulation limit exceeded
>> 192 EVAP : Read switch doesn't close
>> 194 EVAP: Large leak detected
>>
>> del lambdu tai gali but del duju grybauja, bet kas tie EVAP'ai ? , nes 
>> paskutinis biski gasdina
>> ir dar ka reiskia EGS'o 38 klaida, paaiskinimo neraso, tik nr.
>> googlinimas nelabai padejo
>>
>> Labai aciu bet kokia pagalba
>