Visas "prikolas" buvo tame, kad voztuvu dangtelio tarpine ypach ziedai buvo "suplastmaseje" ir tepalu ant zvakiu buvo nemazai. Dar zvakes jau pavargusios buvo. Tai papuoliau tik ant tarpines (53 lt) ir gumos , kurios po dangties prispaudimo varztais dedasi (46 ) lt , kuriuos tik krastoj radau , nes intercarsuose nors pigesni vos ne dvigubai bet kazkokie kitokie (plonesni) tai bijojau kad neprispaus.. Aciu visiem anyway. "BG" <ner@tokio.meilo> wrote in message news:ift670$m5p$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki > variklis pradejo blogai veikt, pajungiau carsofta, radau daug klaidu, > istryniau viska, pavazinejau gal pusvalandi ir vel praskaninau , liko > tik sios > DME/DDE errorai tokie: 30 Ignition coil: cylinder 3 > 2 ignition coil : cylinder 4 > kaip suprantu cia babinom sikna ? > > Dar paziurejau tepalus, tai ten yra tokios purvinai baltos emulsijos, tai > gal tarpine parejus, ar cia gali buti kondensatas?? Ten kur antifrizas > viskas svaru. > > > > PS pries numetant klaidas buvo dar tokiu erroru : > 203 lambda regulation limit exceeded > 202 lambda regulation limit exceeded > 192 EVAP : Read switch doesn't close > 194 EVAP: Large leak detected > > del lambdu tai gali but del duju grybauja, bet kas tie EVAP'ai ? , nes > paskutinis biski gasdina > ir dar ka reiskia EGS'o 38 klaida, paaiskinimo neraso, tik nr. > googlinimas nelabai padejo > > Labai aciu bet kokia pagalba