Tema: Re: Gal kas zinot sita srotu veikeja?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-22 15:01:09
On Wed, 22 Dec 2010 14:50:19 +0200, Igaliotinis wrote:

> Tai cia tik midas gi su kasete. Mazai jo kaina skiriasi. Beto yra DIY
> kaip pasidaryt ten CD :D

Gal ir mazai skiriasi, bet mido su CD niekas negalejo pasiulyt. O tas kur
su kasete pas vanga 800lt.

> Siaip tai xujnia, vistiek pagrinde naudojama tik cd dezhe bagazhe :)

Ta deze i mineta kaina neieina, t.y. butu dar keliais simtais brangiau.

> O nx jo reikia ?  Tas ipodas kuom gerai ? Man tai slykstu ziuret i tuos
> kabancius shudus prie oem dizaino

Gerai tuom kad ten jame 80gb muzikos ir nereikia kept CD. Plius ji as jau
turiu. I ji ziuret nebutina, galima paslept daiktadetyje ir valdyt per
mida.

> Del mapsu tai lyg girdejau kad mk3 bus updeitai iki 2015m. Bet tai
> viskas taip aplink drastishkai nesikeicia gi, kartais ir senesni mapsai
> ok.

Zinok keiciasi, tiek kad net ima realiai trukdyt. Lietuvoj gal ir ne, bet
cia navi ir taip pats savaime nelabai reikalingas.

> Advanced made in china ? Taigi vardinau priesh metus visa lista/punktus,
> an kiek blogai..  Isidesi toki ir bus vistiek savijauta kaip gaidzio,
> zinant, kad ta mylima masina sitaip pagaidinta.. + dizainas kaip ipodo
> D:

Nea, koki nors pionieriu ar seip panasu. Remeli yra kas padarys, turiu
cia pazystama maniaka kuris uzsiima tokiu dalyku gamyba is karbono mazom
serijom. Padaro taip kad nesiskiria nuo fabrikinio.

--
kthxbai.