Tema: Re: Gal kas zinot sita srotu veikeja?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-22 14:45:32
On Wed, 22 Dec 2010 13:55:30 +0200, Igaliotinis wrote:

> tai matyt, kad nereikia, sitiek triedzia i newsus ir vis be rezultatu.
> man kai reikejo tai per 4 dienas radau

Kiek sitiek?

Nebus taip, kad esi "vietinis" ir su shrotais dirbi kas antra diena?
Tokiu atveju nieko nuostabaus, tiesiog zmogus is gatves (toks kaip as)
turi nepalyginamai mazesnius sansus.

Va perskambinejau siandien visa autopliusa ir autogida, visus tuos kur
dalimis leidzia kiek prabangesnes troikes. Kokius 30 skirtingu variantu.
Niekas neturi isskyrus tuos kur paminejau.

--
kthxbai.