Tema: Re: Patarkit E70 4,8i
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-14 10:08:52
La,
   X5 bus gerai visur isskyrus avtabana - avtabane bus bereikalingas kuro
svaistymas, o gerumas yra del to - kad kreivu keliu lenkiant - is aukstos
auto daugiau kelio matysi ir lengviau lenkti, o lietuviskoj atkarpoj
vaziuojant - net taip spigins is priekio xeonscikai ir is auksiau geriau
duobes matos - greiciau jas mintinai ismoksi.  Bet jei jau lipi i SUV'a -
tai gal tada isvis - i kemperi: kava, arbata verdi, kotlieta pasikepi -
saldytuvas alui yra, stalas kad normaliai suset, kas jau linksta tam lovos
yra - ir sumoj gaunas net nepajautei kad kazkur vaziavai.
   5er geriau nei troike - sunkesne auto smagiau ant kelio laikos, ypac kai
soninis vejas ar prasilenkiant su furom, 5er lyginant su troike - garso
izoliacija geresne - labai svarbu, dar labai svarbu sedyne - jei sport -
viskas  OK, jei paprasta - tai tik i parduotuve batono vaziuot su tokia.
   Su coupe - chmm... jei viena - du kartus pralekt  gazas-
stabdis-gazas-stabdis - tai OK, jei daugiau kart lekti - tai tik kuo didesne
auto, bet atatinkamai ir variklio galingumas.
   Ir dar: suwalkui -vienas auto tinka, jei toliau nuo suwalkijos lygumu -
tai jau visai kitoks

Styra