:) apie koki vaziavima/kursavima jus cia kalbat, kai sedi ant taburetes ir svytuoji joje per kolejna pusantrometro aukstyje virs kelio? Jei dvi dienas per ta lenkija vezimo greiciu ristis norit tai gal ir neuzpykins, bet vistiek pas SUV kebulo stangrumas arciau autobusinio... As per paskutinius 13 menesiu gal 6 keliones i DE, NL, Kroatija apturejau- tai kita savaite jau skrisiu, bo uzpypino biski :) Vaziavom pvz. kad ir ne su X'su o su ML nuliniu + orine pakaba, R19- tai labiausia pykino ir su troikute E30 variau, taciau maziausia suprakaitaves per autobanus is legacio islipi... o jau nuo varsuvos tai deja smagiausia E30 buvo- bilstein, spyruoklikes, pakaba sutvarkyta ir standartines 195/60R14 padangos- kebulo kraipymasi spyruokles/rasporkes gesina, o vibracijas gumos valgo, na ir aisku E30 gabaritai&svoris-lenkimus smagu daryt :) Mano patyrimu, priklausomai nuo keleiviu kiekio&bagazo tam geriausia tinka- didelis, zemas, taip ~1400kg auto, su vidutinio profilio padangom arba "sharp" troikute tik kad neperkieta butu... vienu zodziu kelionei ir yra skirtas Gran Turismo, o SUV'ai tik mazochistams.... :) "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:iblvr0$8r0$1@trimpas.omnitel.net... > bbs bus o ne konfortas > dapistas usa crysler voyager 10x pigesnis geriau vaziuoja, jei tas > 'geresnis vaziavimas' prilyginamas sedejimui sofoj. > eilini kart fail. > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:ibltr3$75f$1@trimpas.omnitel.net... >> X5 bus daug komfortiskesnis ir maloniau vaziuos per visus nelygumus. Kaip >> ir >> bet kuri kita didele masina. Pavazinek kada su dzipu, pamatysi. Sedi >> sofoje >> ir tiek.