Tema: Re: Patarkit E70 4,8i
Autorius: xyx
Data: 2010-11-14 03:52:46
:)

apie koki vaziavima/kursavima jus cia kalbat, kai sedi ant taburetes ir
svytuoji joje per kolejna pusantrometro aukstyje virs kelio? Jei dvi dienas
per ta lenkija vezimo greiciu ristis norit tai gal ir neuzpykins, bet
vistiek pas SUV kebulo stangrumas arciau autobusinio...

As per paskutinius 13 menesiu gal 6 keliones i DE, NL, Kroatija apturejau-
tai kita savaite jau skrisiu, bo uzpypino biski :)

Vaziavom pvz. kad ir ne su X'su o su ML nuliniu + orine pakaba, R19- tai
labiausia pykino ir su troikute E30 variau, taciau maziausia suprakaitaves
per autobanus is legacio islipi...

o jau nuo varsuvos tai deja smagiausia E30 buvo- bilstein, spyruoklikes,
pakaba sutvarkyta ir standartines 195/60R14 padangos- kebulo kraipymasi
spyruokles/rasporkes gesina, o vibracijas gumos valgo, na ir aisku E30
gabaritai&svoris-lenkimus smagu daryt :)

Mano patyrimu, priklausomai nuo keleiviu kiekio&bagazo tam geriausia tinka-
didelis, zemas, taip ~1400kg auto, su vidutinio profilio padangom arba
"sharp" troikute tik kad neperkieta butu...
vienu zodziu kelionei ir yra skirtas Gran Turismo, o SUV'ai tik
mazochistams.... :)