Tai vat kur tiesa, vat koks kriterijus:) As dabar irgi imcau mashina komfortiskesne, draivo kitur gaudau:) Apie naujoves: pagal savinkus e46 SMG ir SMGII deze sudas, su mechanika devetos mashinos labiau vertinamos. P.S Akmuo i M darza: e46 kebulas pakabos tvirtinimo taskuose plysta beveik pas visus savininkus, ten sustiprinta, bet silpnai. Ta problema buvo pastebeta iskart, su garantinem mashinom, taciau jokiu modifikaciju ir zmones vargo ir su velesnem mashinom. e36 M Coupe galinis reduktoriaus tvirtinamas naudojant viena sailentbloka, teko stiprinti. S50B32 variklis sugedo prie neaiskiu aplinkybiu (truko vienas is voztuvu, 1550rpm, tepalo temperatura 80C), varikliui buvo tik 130 000km, teko keisti. S50B30 varikliai pareina del tepalo bado darant kairi posuki. Tai kelios is esminiu "nedarabotkiu" M3, ju daugiau. Taciau uztat sios mashinos pigios, palyginus su tiek pat AG turinciais konkurentais:) > tai as ne tik su sustiprinu reduktoriaus tvirtinimu vaizneju. > As masinos vidui sedziu, man reik kad ir panelis normalus butu, ir muzika > grotu ir t.t. > "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message > news:hstt19$28p$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> nauja ne nauja, bet progresuojama i prieki yra. >> >> Bet nepamirsk apie tai, kad BMW visais budais bando mashina pagaminti >> pigiau, kaip ir dauguma kitu gamintoju. Jie tik netaupo ant marketingo:) >> > >