Tema: Re: Dichki, Ablasiejau...
Autorius: Ablasiejus
Data: 2010-05-18 14:08:40
nu jei zet bukai pagal disku diametra/stori - 335i didesni/storesni.
Reiktu pazet stabdymo kelia 100km/h - 0.
Matei tam linke, kiek visokiu sutvirtinimo elementu priksita tam 335.
Kebulo standumas - nzn kaip cia matuojama.
"Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
news:hsts31$ct$1@trimpas.omnitel.net...
> abejoju ar 335 tavo isvardintais parametrais bus geriau nei m3 e46.Kebulo 
> standumas, stabdziai ir t.t.Dar chui znajet.
> -- 
> BMW 330Ci M Sportpaket II
> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
> news:hstrjl$v63$1@trimpas.omnitel.net...
>> alpina man ne per kur.
>> pakaba, kebulas, stabdziai, pas e92 335i bus viskuom geriau uzu e46 m3 - 
>> kitos kartos masina e92 gaunasi.
>> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message 
>> news:hstrfk$uuc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Emkes variklis negaus tepalo bado ilgo posukio metu, nebijos perkaist ir 
>>> tt. O jums tik arkliai rupi, o dar pamirstat pakaba, kebula, stabdzius:)
>>> Emkiu varikliu garsai baurus del double VANOS barskejimo ant laisvu 
>>> apsuku (hzn kodel jie negali to issprest).
>>> M turi buti brutali ir skirta agresyviai vaziuoti, o pagal jusu norus - 
>>> domekites Alpina. Tada 335i tikrai rukys:)
>>>
>>>
>>>
>>>> Siaip jo, turejes M3 E46, tas siek tiek bukesnis ramiai isvaziuojant is 
>>>> vietos ir pats smagumas prasideda nuo 4,5tkrpm apsuku...
>>>> 335i smagumas vienodas jau nuo 1,5 tkrpm..
>>>>
>>>> bet sutinku ir su Nerijum, garsas M3 smagesnis, ypac pradedant 
>>>> varikliui suktis ties 6tkrpm:) tas biaumbimas isimintinas:)
>>>>
>>>> Nbandziau e92M3, bet kas bande, tai sake V8 savo garsu lenkia e46M3.
>>>>
>>>> Gal kada likimas suves ir su nauju M3 zveriuku:)
>>>> garsas malonus ir M6, bet anas daug sunkesnis toks negu e46M3. Bet M6 
>>>> garsas stovint vietoje, kaip 3,5 dyzelio:)
>>>>
>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>> news:hstkf7$ij8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>o tu juk sakei nebandes 335? sheip abejoju ar m3 ashtresnis, pas stock 
>>>>>335 400Nm yra nuo 1300 iki 5000rpm, o e46 m3 pasiekia max 365Nm prie 
>>>>>4900 rpm..
>>>>>
>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>> news:hstj7v$gbb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nu kad chui. m3 uz stock 335 astresnis visuose diapazonuose.
>>>>>> -- 
>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hstho0$di3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> matai kame zjbs, kad nuo 0 jau gali vaziuot su 335i, o e46m3 bukas 
>>>>>>> nuo 0 (santykinai).
>>>>>>> Plius kitos kartos e92 jau.
>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hsth3v$cc8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> matosi kad su rimta auto nevaziaves.:))))O jeigu rimtai tai su 335i 
>>>>>>>> as irgi nevaziaves, bet suprantu ispudziai panasus turetu buti kaip 
>>>>>>>> su m3 e46-tu.Tik pastarojo manau garsas geresnis.:)
>>>>>>>> -- 
>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hstgfl$b76$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> tai kaip tada plesia su atkoduotias arkliais?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hstg2f$afk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> nesvarbu! Kalbejau su Ablasiejum po testdrivo tai sake 
>>>>>>>>>> jopshichmat kaip maike plesia.:)....
>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>>>>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hss246$uvq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> tai pasikatalinot su standartiniu 335 ir tiek pasirodo...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "neatrakinus arkliu" ten standartinis 335 praktiskai (gal vos 
>>>>>>>>>>> vos skirtumas del antilago). 410 buna ijungus ta sportini 
>>>>>>>>>>> rezima. tada mapingas kitas uzsideda etc (atrodo kad ir turbos 
>>>>>>>>>>> paprastu rezimu standarta pucia)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> tai vat del to Dishki tu autostradoj ir sakei, kad ne ka nuo 335 
>>>>>>>>>>> paprasto skiriasi :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>