nu jei zet bukai pagal disku diametra/stori - 335i didesni/storesni. Reiktu pazet stabdymo kelia 100km/h - 0. Matei tam linke, kiek visokiu sutvirtinimo elementu priksita tam 335. Kebulo standumas - nzn kaip cia matuojama. "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message news:hsts31$ct$1@trimpas.omnitel.net... > abejoju ar 335 tavo isvardintais parametrais bus geriau nei m3 e46.Kebulo > standumas, stabdziai ir t.t.Dar chui znajet. > -- > BMW 330Ci M Sportpaket II > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:hstrjl$v63$1@trimpas.omnitel.net... >> alpina man ne per kur. >> pakaba, kebulas, stabdziai, pas e92 335i bus viskuom geriau uzu e46 m3 - >> kitos kartos masina e92 gaunasi. >> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message >> news:hstrfk$uuc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Emkes variklis negaus tepalo bado ilgo posukio metu, nebijos perkaist ir >>> tt. O jums tik arkliai rupi, o dar pamirstat pakaba, kebula, stabdzius:) >>> Emkiu varikliu garsai baurus del double VANOS barskejimo ant laisvu >>> apsuku (hzn kodel jie negali to issprest). >>> M turi buti brutali ir skirta agresyviai vaziuoti, o pagal jusu norus - >>> domekites Alpina. Tada 335i tikrai rukys:) >>> >>> >>> >>>> Siaip jo, turejes M3 E46, tas siek tiek bukesnis ramiai isvaziuojant is >>>> vietos ir pats smagumas prasideda nuo 4,5tkrpm apsuku... >>>> 335i smagumas vienodas jau nuo 1,5 tkrpm.. >>>> >>>> bet sutinku ir su Nerijum, garsas M3 smagesnis, ypac pradedant >>>> varikliui suktis ties 6tkrpm:) tas biaumbimas isimintinas:) >>>> >>>> Nbandziau e92M3, bet kas bande, tai sake V8 savo garsu lenkia e46M3. >>>> >>>> Gal kada likimas suves ir su nauju M3 zveriuku:) >>>> garsas malonus ir M6, bet anas daug sunkesnis toks negu e46M3. Bet M6 >>>> garsas stovint vietoje, kaip 3,5 dyzelio:) >>>> >>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>> news:hstkf7$ij8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o tu juk sakei nebandes 335? sheip abejoju ar m3 ashtresnis, pas stock >>>>>335 400Nm yra nuo 1300 iki 5000rpm, o e46 m3 pasiekia max 365Nm prie >>>>>4900 rpm.. >>>>> >>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>> news:hstj7v$gbb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu kad chui. m3 uz stock 335 astresnis visuose diapazonuose. >>>>>> -- >>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>> news:hstho0$di3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> matai kame zjbs, kad nuo 0 jau gali vaziuot su 335i, o e46m3 bukas >>>>>>> nuo 0 (santykinai). >>>>>>> Plius kitos kartos e92 jau. >>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>> news:hsth3v$cc8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> matosi kad su rimta auto nevaziaves.:))))O jeigu rimtai tai su 335i >>>>>>>> as irgi nevaziaves, bet suprantu ispudziai panasus turetu buti kaip >>>>>>>> su m3 e46-tu.Tik pastarojo manau garsas geresnis.:) >>>>>>>> -- >>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hstgfl$b76$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tai kaip tada plesia su atkoduotias arkliais? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hstg2f$afk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> nesvarbu! Kalbejau su Ablasiejum po testdrivo tai sake >>>>>>>>>> jopshichmat kaip maike plesia.:).... >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hss246$uvq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> tai pasikatalinot su standartiniu 335 ir tiek pasirodo... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "neatrakinus arkliu" ten standartinis 335 praktiskai (gal vos >>>>>>>>>>> vos skirtumas del antilago). 410 buna ijungus ta sportini >>>>>>>>>>> rezima. tada mapingas kitas uzsideda etc (atrodo kad ir turbos >>>>>>>>>>> paprastu rezimu standarta pucia) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> tai vat del to Dishki tu autostradoj ir sakei, kad ne ka nuo 335 >>>>>>>>>>> paprasto skiriasi :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >