Pritariu... Man po chuligano e30, e46M3 buvo toks sunkai nusakoma masina, nera to kontakto tarp vairuotojo ir masinos, kaip kad buvo ant e30. Nesu ziedo goncikas, nors su e30 suvazinejau ne viena padangu komplekta ir sudeginau kelis stabdziu komplektus, bet to pojucio, kai jauti masina, e46 neturi. reikejo gero menesio, kol pripratau ir pradejau suprasti kaip masina reaguoja i vairuotojo veiksmus. teko su Z3 MCoupe vazinetis, variklis tas pats, bet masina nepalyginamai paklusnesne ir suprantamesne negu e46'tas. "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message news:hstsnm$1m3$1@trimpas.omnitel.net... > Nebera "draivo", kuri labai sunku apibudint. > > >> nu nachui, kode taip ziauriai apie e46-ta m3? >> -- >> BMW 330Ci M Sportpaket II >> "DViL" <qwerty@qwerty.net> wrote in message >> news:hstscj$va$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tu irgi is tu, kurie mano, kad viskas kas nauja - tas geriau?:) >>> Gali buti taip, kad kuriant e92 335i buvo taupoma ant aliumininiu >>> stabdziu disku, ant cilindriuku kiekio, pagrindinis cilindras daug >>> komfortiskesnis, kebulas nesutvirtintas pakabos tvirtinimo taskuose, >>> nesutvirtinti lonzeronai, pakaba komfortiskne, islaikant sportiskuma >>> pigiausiu budu - dedant kietus stabilizatorius. Bet e92 as neturejau ir >>> tai tik spejimai:) >>> P.S.: Siaip E46 M3 man nepatinka, niekad nepirkciau - tai akivaizdi M >>> padalinio degradacija..., nebent pasidaryciau visisku pizhonu:) >>> >>> >>> >>>> pakaba, kebulas, stabdziai, pas e92 335i bus viskuom geriau uzu e46 >>>> m3 - kitos kartos masina e92 gaunasi. >>> >>> >>> >> >> > >