pzdc! YZF'o tvora! :D FX "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hi7jks$3d8$1@trimpas.omnitel.net... > Va priekis buvo 15%, galas 35%. > > "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų > news:hi7j57$2tq$1@trimpas.omnitel.net... >> As vat noreciau kaip pas tave ant touringo ant priekiniu buvo, visus >> soninius o galini pati kokiu 30proc. >> -- >> BMW 330Ci M Sportpaket II >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hi7iqp$2im$1@trimpas.omnitel.net... >>> +30% jei uzmesi tai bus kaip pas mane ant 3.0d gale, ten jau ganetinai >>> tamsu buvo. Pralaidumas nedaugiau 40% buna. >>> >>> Ieskok +10%. Tuomet ramiai vazinesi. Bus patamsinta, taciau tavo masina >>> juoda, tai niekas nesikabins. >>> >>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> parašė naujienų >>> news:hi7ijk$2al$1@trimpas.omnitel.net... >>>> dabar dar klausimuks: >>>> nu sakykim uztamsinu as su plevele kuri mazina sviesos laiduma 30 >>>> proc., >>>> nu tai jau aiksu kaip diena kad virsys ta leistina norma, bet vizualiai >>>> tai aiksu nebus labai stipriai tamsinta.Sakykim mane stabdo >>>> policmentas, >>>> sako pas tave per daug tamsinta, o as sakau nifiga, cia kaip sykis tik >>>> tiek kiek galima (nu as tik apsimetu, isteisu zinau kad daugiau nei >>>> galima), o jis su savim tuo metu neturi matavimo prietaiso.Tai ka jis >>>> man israsyt nieko kaipo ir negali, ar visgi raso popieruka, as tada >>>> vaziuoju i komisariata, o ten ateina, pamatuoja ir mane iskrusa?ane? >>>> -- >>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>> news:hi7h2h$i6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Visi turbut skaitet ta nutarima kad galima visgi klijuoti plevele ant >>>>> priekiniu langu.Klausimas toks, kiek pas bmwa e46-ta eina jeigu >>>>> zymejimas AS2?, nes suprantu nieko tas istatymo pakeitimas nepakeite, >>>>> tik tiek kad galima klijuoti "antibandit" plevele kuri 100proc >>>>> skaidri?, nes ciuju uztamsinus kad ir 10proc. plevele, jau sviesos >>>>> pralaidumas bus mazesnis nei 70 proc.? >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>> >>>> >>>> >> >>