Tema: Re: Nu chebra palepam apie langu tamsinima
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-01-08 17:27:46
Lievai vartaisi. Jus ten redlaine tik diskutuojat diskutuojat, o tuo tarpu 
yra profesionalai, kurie tuo uzsiima.




"Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:hi7inj$2fu$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai va va, as su Zenka pasitariau, jis pamatavo ir nustate.
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> parašė naujienų 
> news:hi7ig8$26p$1@trimpas.omnitel.net...
>> Diletantai diskuotuoja, todel ir diskusija simto metu. Jeigu nuvaziuotum 
>> pas vanga i servisa, ten tau zinotu kokia plevele klijuoti, koks bus 
>> pralaidumas ir su mentais problemu nekiltu.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hi7hlb$19n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Cia jau simto metu diskusija. Taciau uzklijavus, net ir skaidria plevele 
>>> netilpsi I 30% ribas pagal policijos prietaisus.
>>>
>>>
>>> Bent jau pas mane ant vago ir be jokiu pleveliu taip netelpa jau.. 
>>> Pralaiduma rodo 68-67%.
>>>
>>> "Dichkis" <energetic@inbox.lt> parašė naujienų 
>>> news:hi7hag$rq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 20 - 27 %
>>>> Kazkada domejausi.
>>>> Klijuojant "antibandit" skaidrumas nesumazes 10%, max 2% tik atsiranda 
>>>> atspindys didesnis is isores, kas gali sukelti itarimu MZP, del tavo 
>>>> stiklu skaidrumo.
>>>> Beje, antibandit plevele storesne ir minkstesne, kas salyginai itakoja 
>>>> jos braizymasi ir skaidruma. Bet valant tvarkingai tarnaus ilgai.
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message 
>>>> news:hi7h2h$i6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Visi turbut skaitet ta nutarima kad galima visgi klijuoti plevele ant 
>>>>> priekiniu langu.Klausimas toks, kiek pas bmwa e46-ta eina jeigu 
>>>>> zymejimas AS2?, nes suprantu nieko tas istatymo pakeitimas nepakeite, 
>>>>> tik tiek kad galima klijuoti "antibandit" plevele kuri 100proc 
>>>>> skaidri?, nes ciuju uztamsinus kad ir 10proc. plevele, jau sviesos 
>>>>> pralaidumas bus mazesnis nei 70 proc.?
>>>>> -- 
>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>