labai stengiantis as i 16 sostinej itelpu su salyga jog kamsciuose nestoviu cia su m30b35 kai tuo tarpu betkuris kitas daugiau 10 niekaip nevalgytu -- meistronamai.lt "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi1oiu$598$1@trimpas.omnitel.net... > fyg znajet.... gal prie TCO? > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:hi1o4h$4i9$1@trimpas.omnitel.net... >> ble o prie ko ce tai? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hi1o0n$4c5$1@trimpas.omnitel.net... >>> benDZino! >>> >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>> news:hi1mn8$2f5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> apie kokias sanaudas kalbi? :) viduriai motoro neliesti, tepalo neryja >>>> ir valina gerai. greichiu dezhe ta kur ydeta gamykloj. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hi1mcm$20f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kaip nuvažiuoja ir su kokiomis sąnaudomis? >>>>> >>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>> news:hi1lkv$se$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ner mazhai sakai :) M30 po puse limono nuvaziuoja ir tokiu problemu >>>>>> nekyla, nu apart velenelio kalanchio :) >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hi1k24$tov$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 200kkm šiaip nėra mažai. Dar turint omeny, kad normali variklio >>>>>>> temperatūra turbūt >100C..... >>>>>>> >>>>>>> Bet man apie tas visas dvigubas turbas, tai irgi baisu galvot. Nors, >>>>>>> kita vertus, va su M43TU niekaip nesusitvarkau, tai nežinau kas būtų >>>>>>> su tokią stadiją pasiekusiu N62 :DDD >>>>>>> >>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>> news:hi1i3t$qk6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> N62 sheip bugovas variklis irgi. ish pradzhiu pareidineja >>>>>>>> katalyzai, poto yra buves atvejis kad prie 200kkm jau vozhtuvu >>>>>>>> gumeles reikejo keist, nes tepala eda, dar kazhkokiu tai budu >>>>>>>> grandines ytempejas nuluzhes buvo, buna kad valvetroniko pakelejai >>>>>>>> susidevi ir del to gliukai darosi. Bet jei tvarkingas valgo nedaug >>>>>>>> ir valina gerai. >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hi1heo$ph1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> kad salerka, kad turbinos, kad nusisukantys alkūninio varžtai ar >>>>>>>>> kas ten, kad mažai cilindrų ir t.t. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hi1hbp$pcb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> o tikslas? kuom tas d blogiau? >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:hi1h13$os3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> ne ne as.Bandau draugeli ikalbeti pirkt 545 vietoj 535d. >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hi1g5l$nfc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> sanaudos pas N62 nedideles, bent jau e65 745i uzhmiesty manau >>>>>>>>>>>> valgo kaip 330Ci. valvetronicas matyt ekonomijai padeda. Ka >>>>>>>>>>>> nerka y e60 persest zhadi? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:hi1fuu$n4f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> bliamba o placiau...., kaip sanaudos vs valas, siaip >>>>>>>>>>>>> vaziavimas? >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:hi1ama$f0d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> elektronika daug kas keikia >>>>>>>>>>>>>> dafiga atskiru moduliu >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:hhvnon$166$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Nu chebra drebkit kas ka zinot apie pastaraji.Ar turi kokiu >>>>>>>>>>>>>>> blogybiu igimtu?, kaip kuro sanaudos su pulimiotine greiciu >>>>>>>>>>>>>>> deze?, kaip patvarumas?kalba eitu apie kokius 2005 metus. >>>>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>>> >> >> >>