nupirk tai fejai normalia auto "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hi1mdf$21d$1@trimpas.omnitel.net... > jo. Vakar fėja skambina, variklis purtosi..... nu ką jai atsakyt? Nu > kaltas, nesutvarkiau..... > > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:hi1lqc$15e$1@trimpas.omnitel.net... >> dar nera 10m. >> O raktinaii zodziai cia: >> "bet kad jiem iki >>> 100kkm pareina abu katalyzai ir kitokie shudai vyksta tai nelabai >>> gerai.." >> >> zjbs auto yra ta, kur ryte atejes uzsikurti, tep ir lauki, kol >> sudurniuos. >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >> news:hi1lk2$r0$1@trimpas.omnitel.net... >>> pala pala N62 gi irgi jau galima sakyt 10 metu lauzhas :) bet kad jiem >>> iki 100kkm pareina abu katalyzai ir kitokie shudai vyksta tai nelabai >>> gerai.. >>> >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:hi1khh$ukp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dainiau, >>>> M43TU yra jau 10m senumo lauzas su visom is to isplaukianciom pasekmem. >>>> Kai bus tie N62 taip pat 10m senumo lauzas-protingi zmones i tokius >>>> neziures, nes jie skirti bus antriniu zaliavu perdirbimui. >>>> Labai paprasta-nauja turi, papajuni iki 5m/200k km ir meti lauk. Lai >>>> perka tokius kam patinka linskmintis: o, siandien tas neveikia..o, >>>> kazkodel pasitiase. Ble, kakzas cia uzia..pabarska. >>>> Cia BMW gi. >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hi1k24$tov$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 200kkm šiaip nėra mažai. Dar turint omeny, kad normali variklio >>>>> temperatūra turbūt >100C..... >>>>> >>>>> Bet man apie tas visas dvigubas turbas, tai irgi baisu galvot. Nors, >>>>> kita vertus, va su M43TU niekaip nesusitvarkau, tai nežinau kas būtų >>>>> su tokią stadiją pasiekusiu N62 :DDD >>>>> >>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>> news:hi1i3t$qk6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> N62 sheip bugovas variklis irgi. ish pradzhiu pareidineja katalyzai, >>>>>> poto yra buves atvejis kad prie 200kkm jau vozhtuvu gumeles reikejo >>>>>> keist, nes tepala eda, dar kazhkokiu tai budu grandines ytempejas >>>>>> nuluzhes buvo, buna kad valvetroniko pakelejai susidevi ir del to >>>>>> gliukai darosi. Bet jei tvarkingas valgo nedaug ir valina gerai. >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hi1heo$ph1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kad salerka, kad turbinos, kad nusisukantys alkūninio varžtai ar kas >>>>>>> ten, kad mažai cilindrų ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>> news:hi1hbp$pcb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> o tikslas? kuom tas d blogiau? >>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hi1h13$os3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> ne ne as.Bandau draugeli ikalbeti pirkt 545 vietoj 535d. >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hi1g5l$nfc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> sanaudos pas N62 nedideles, bent jau e65 745i uzhmiesty manau >>>>>>>>>> valgo kaip 330Ci. valvetronicas matyt ekonomijai padeda. Ka nerka >>>>>>>>>> y e60 persest zhadi? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:hi1fuu$n4f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> bliamba o placiau...., kaip sanaudos vs valas, siaip vaziavimas? >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>> "Valius" <valius@aera.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hi1ama$f0d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> elektronika daug kas keikia >>>>>>>>>>>> dafiga atskiru moduliu >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <vk@keramika.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:hhvnon$166$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nu chebra drebkit kas ka zinot apie pastaraji.Ar turi kokiu >>>>>>>>>>>>> blogybiu igimtu?, kaip kuro sanaudos su pulimiotine greiciu >>>>>>>>>>>>> deze?, kaip patvarumas?kalba eitu apie kokius 2005 metus. >>>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M Sportpaket II >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> >