nu vat as irgi skaitau ir net nzn ka cia pasakyti.:), jau 70kkm numyniau nu nieko apsoliut.:) -- BMW 330Ci M Sportpaket II "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message news:hgv9tt$2qe$1@trimpas.omnitel.net... > nzn, kaip cia kas, bet toks vaizdas su tais e46(apskritai BMW), arba > vaziuoji issisiepes ir nzn kas yra gedimas, arba luzta viskas is eiles: > tai tas, tai anas... > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:hgv96v$1la$1@trimpas.omnitel.net... >> gal tik nepradek apie tuos vagenenus pasakot pasaku. B5 AEB motoras >> misfairindamas del komutatoriaus (kuris beje pas daug ka pareina nes yra >> brokuotas, va tau ir stebuklingas vagas) nerodo jokiu klaidu. O yra >> atveju kai reik turet kepala ant pechiu o ne laukt kol kompas ish bedu >> ishtrauks. gyvas pavyzdys - M62 nevaziuoja, misfairina, ish dusles dafiga >> garu. pajungi kompa tik misfajerio klaidos 4 ir 8 cilindruose. Dar viens >> dalykas- spaudinejant stabdy shiek tiek kliurksi. Ka shudarankiankiai >> padarytu? ogi nukeltu abi galvas. ir pamatytu kad viskas ok, ka beliktu >> keikti? bmw. nes negi savo durna kopusta keiksi - nesolidu kazhkaip :D >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hgv8qk$12a$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip buvo -18C ir sausa - irgi drėgmė buvo kalta? >>> >>> Kaltas BNW, kad nemoka mašinų gamint. O didžiausias ablomas - >>> diagnostika. VAG'e tvarkingai važiuojančiame klaidų randi, pagal kurias >>> gali spręst apie artėjančias problemas, o čia - kuriasi, gęsta, apsukos >>> plaukioja, gazą spaudžiant dūsta - nei vienos klaidos variklio ECU..... >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:hgv5ot$rq0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> IMHO kalta dregme, kurios pilna visur. >>>> >>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>> news:hgu005$663$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Vakar (kai jau buvo silciau) neuzsivede E46 M43B18. Starteris suko >>>>> puikiai. Ijungus degima ar bandant vesti sokinejo apsukos ir kazkas >>>>> kartais uzhe po kapotu. Vienas uzimo saltinis buvo uzdegimo rite, >>>>> kitas - kuro slegio reguliatorius, galbut dar kazkas, bet tas uzimas >>>>> sutapdavo su pakilusiom apsukom, t.y. logiskai kazkoks daviklis >>>>> duodavo signala, kad variklis uzsikure. Siandien, padarius >>>>> diagnostika, ismete 2 klaidas - alkuninio veleno padeties daviklio ir >>>>> paskirstymo veleno padeties daviklio. Apsukos jau nebesokineja ir >>>>> nieks nebeuzia. Alkuninio padeties daviklis rodo realias apsukas. Kaip >>>>> man paaiskino, paskirstymo padeties daviklis kompui apsuku niekad >>>>> neduoda, t.y. ju tiesiog neimanoma pamatyt. Bandau daryti isvadas, kad >>>>> nusprodo paskirstymo veleno padeties daviklis, nes nezinau, kaip ji >>>>> dabar patikrint. Kazkur lyg ir teko girdet, kad jo gedimo pozymiai >>>>> buna panasus. >>>>> Tempiant, uzsikure is 3 karto, pries tai uzkurus tiesiog uzgesdavo. >>>>> Kelis kartus pries tai (iki salciu) uzkurus kartais uzgesdavo, bet >>>>> antra karta uzvedus veikdavo be problemu. Taigi, gal kas susidures su >>>>> panasiom problemom ir gali papasakot, ar spejimas teisingas, nes >>>>> ziauriai paknisa tokie dalykai, ypac pries sventes. ACIU! >>>>> >>>> >> >> >> > >