kaip buvo -18C ir sausa - irgi drėgmė buvo kalta? Kaltas BNW, kad nemoka mašinų gamint. O didžiausias ablomas - diagnostika. VAG'e tvarkingai važiuojančiame klaidų randi, pagal kurias gali spręst apie artėjančias problemas, o čia - kuriasi, gęsta, apsukos plaukioja, gazą spaudžiant dūsta - nei vienos klaidos variklio ECU..... "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:hgv5ot$rq0$1@trimpas.omnitel.net... > IMHO kalta dregme, kurios pilna visur. > > "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message > news:hgu005$663$1@trimpas.omnitel.net... >> Vakar (kai jau buvo silciau) neuzsivede E46 M43B18. Starteris suko >> puikiai. Ijungus degima ar bandant vesti sokinejo apsukos ir kazkas >> kartais uzhe po kapotu. Vienas uzimo saltinis buvo uzdegimo rite, kitas - >> kuro slegio reguliatorius, galbut dar kazkas, bet tas uzimas sutapdavo su >> pakilusiom apsukom, t.y. logiskai kazkoks daviklis duodavo signala, kad >> variklis uzsikure. Siandien, padarius diagnostika, ismete 2 klaidas - >> alkuninio veleno padeties daviklio ir paskirstymo veleno padeties >> daviklio. Apsukos jau nebesokineja ir nieks nebeuzia. Alkuninio padeties >> daviklis rodo realias apsukas. Kaip man paaiskino, paskirstymo padeties >> daviklis kompui apsuku niekad neduoda, t.y. ju tiesiog neimanoma pamatyt. >> Bandau daryti isvadas, kad nusprodo paskirstymo veleno padeties daviklis, >> nes nezinau, kaip ji dabar patikrint. Kazkur lyg ir teko girdet, kad jo >> gedimo pozymiai buna panasus. >> Tempiant, uzsikure is 3 karto, pries tai uzkurus tiesiog uzgesdavo. Kelis >> kartus pries tai (iki salciu) uzkurus kartais uzgesdavo, bet antra karta >> uzvedus veikdavo be problemu. Taigi, gal kas susidures su panasiom >> problemom ir gali papasakot, ar spejimas teisingas, nes ziauriai paknisa >> tokie dalykai, ypac pries sventes. ACIU! >> >