jo blia, sparnai ant paskutiniu varztu sukiu laikosi, todel px tas kriokimas :d "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h5sko7$jd1$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai uzhtai ir negirdi, kad nera garso izoliacija. Shniokschia kaukia > viskas.... :) > > -- > Dainius > > > "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message > news:h5skhr$j5i$1@trimpas.omnitel.net... >> p.s. dyzelis 4 cilndris, blia, su vYbracYje >> >> "Dede_Pranas" <dedepranas@gmail.com> wrote in message >> news:h5skg6$j42$1@trimpas.omnitel.net... >>> pora kartu pastuksenk galva i siena - kamstukai is ausu iskris ir >>> nereikes fantazuot daug :) >>> galiu pateikt 11 m senumo japoniska (skaityti su hujova garso >>> izoliacija, nu cia tipo gruspo egzpertai geriau paaiskintu kodel) >>> dyzeli, kur tu sededamas salone prie kokiu 90-120kmh ir nematydamas, kad >>> raudonas tacho prasideda nuo 5 krpm gyvenime nepasakytum, kad vaziuoji >>> su dyzeliu:) >>> vaikai (juzefas tae tarpe) baikit svaigt apie tai, ka tik matet is tolo >>> :d >>> >>> >>> >>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>> news:h5s2dr$t00$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal pas lor`a laikas? ;) >>>> Man siaip patinka dyzelio privalumai, bet nx idealizuoti? Dar nesutikau >>>> dyzelio, kurio neitu atpazinti pagal garsa. Taip, siuolaikiski tylesni, >>>> maziau vibraciju, bet vis tiek kriokia ir vibruoja >>>> >>>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>>> news:h5s0ih$qh9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai kad jau e28 td pagal garsa nelabai atpazinsi dizeli, o ka kalbet >>>>> apie modernesnius. daugiau nei 4 cilindrai- jau vibracijos nera, >>>>> tiksejimo garsa isduoda mechaninio siurblio pluzeriai... Kuris bent >>>>> jau salone net e28 nelabai girdisi. >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >