Na nelabai, bent tiek kiek as vairavau dyzeliu 6/8 cilindru, na nesijaute, net ir i skale paziurejus. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h5s8jk$53e$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai pamatai, kad ant tacho tik use skales uzhdeta ir tada jau pradedi > viska girdet.... :) > > -- > Dainius > > > "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:h5s8fk$4su$1@trimpas.omnitel.net... >> Sedinti viduje daugeli tikrai neatpazinsi, kad tai dyzelis. Isoreje >> galima atskirti, bet viduje tikrai daugeliu atveju sunku. >> >> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >> news:h5s2dr$t00$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gal pas lor`a laikas? ;) >>> Man siaip patinka dyzelio privalumai, bet nx idealizuoti? Dar nesutikau >>> dyzelio, kurio neitu atpazinti pagal garsa. Taip, siuolaikiski tylesni, >>> maziau vibraciju, bet vis tiek kriokia ir vibruoja >>> >>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>> news:h5s0ih$qh9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai kad jau e28 td pagal garsa nelabai atpazinsi dizeli, o ka kalbet >>>> apie modernesnius. daugiau nei 4 cilindrai- jau vibracijos nera, >>>> tiksejimo garsa isduoda mechaninio siurblio pluzeriai... Kuris bent jau >>>> salone net e28 nelabai girdisi. >>> >>> >> > >