nu tai matyt kai kam gavoj burgzt ir vibruot pradeda -- Dainius "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:h5s9bb$5u7$1@trimpas.omnitel.net... > Na nelabai, bent tiek kiek as vairavau dyzeliu 6/8 cilindru, na nesijaute, > net ir i skale paziurejus. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:h5s8jk$53e$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai pamatai, kad ant tacho tik use skales uzhdeta ir tada jau pradedi >> viska girdet.... :) >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:h5s8fk$4su$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sedinti viduje daugeli tikrai neatpazinsi, kad tai dyzelis. Isoreje >>> galima atskirti, bet viduje tikrai daugeliu atveju sunku. >>> >>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>> news:h5s2dr$t00$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal pas lor`a laikas? ;) >>>> Man siaip patinka dyzelio privalumai, bet nx idealizuoti? Dar nesutikau >>>> dyzelio, kurio neitu atpazinti pagal garsa. Taip, siuolaikiski tylesni, >>>> maziau vibraciju, bet vis tiek kriokia ir vibruoja >>>> >>>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>>> news:h5s0ih$qh9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai kad jau e28 td pagal garsa nelabai atpazinsi dizeli, o ka kalbet >>>>> apie modernesnius. daugiau nei 4 cilindrai- jau vibracijos nera, >>>>> tiksejimo garsa isduoda mechaninio siurblio pluzeriai... Kuris bent >>>>> jau salone net e28 nelabai girdisi. >>>> >>>> >>> >> >> >