as manau, kad reikia. Benzinus gi tam ir perka, kad drozti ir trumpais atstumais, ir mieste. Va dyzeli nusipirkus, galima kaip seniokui vazineti, nekeliant apsukeliu. "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message news:glp93m$5bk$1@trimpas.omnitel.net... > tai niekas ir nesako kad reikia.:) > -- > BMW 330Ci M paket > "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message > news:glp8rv$4uf$1@trimpas.omnitel.net... >> tai del to nesigincyju. Bet nereik ten to variklio sukti iki dugno, jog >> nesivilktum. >>>"Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>news:glp8fi$49o$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu aiksu, musu vaziavimo stilius kaip supratau skiriasi is esmes.:) >>> -- >>> BMW 330Ci M paket >>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>> news:glp8ap$419$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai jei 2.8/3.0 reik sukti ji? >>>> Vaziuoju normaliai. Man patinka, kad 2.8 su double vanos gali pasiulyti >>>> normlu sukimo momenta ir zemose apsukose (1.5-3k rpm), kas bene ir >>>> svarbiausia. Nes jei taip pirmu antru uzsukinet iki 6k rpm, tai ble, >>>> mieste cia jau skraidysi... >>>> Uzmiesty 5k rpm pasiekit..hmm..cia nebent, kada trecia begi ijungi :) >>>> Bet tam poreikio nera :) >>>> >>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>> news:glp7ov$324$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai ko vazineji kaip pensininkas su 2.8 matoru?a?:) >>>>> -- >>>>> BMW 330Ci M paket >>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>> news:glp7g4$2ij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kad mano variklis i metus du kartus tuos 5k rpm mato :D >>>>>> tie velenai, as speju, is to paketo, kur i usa ejo-zhp. >>>>>> Va, ir kitoks reduktoriaus perdaviams ten: >>>>>> http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm >>>>>> o cia visi galimi perdavimai: >>>>>> http://www.bokchoys.com/differential/BMW_parts.htm >>>>>> >>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>>>> news:glp779$221$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> jo prie 2-3rpm tas pats, bet nuo 5iu tai ojojoj kaip maloniai >>>>>>> baubia.:) >>>>>>> P.S. idomu tie veleneliai kiek ko dadeda. >>>>>>> -- >>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>> news:glp747$1rq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> del to uzsireikejimo man - as labai abejoju ;) >>>>>>>> Jautu pire 2-3k rpm tas garsas lygiai toks pat... :) >>>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>>>>>> news:glp6vk$1j4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> nu pasikeite tai garsas.Pralektum su maniske iskarto tokiu >>>>>>>>> uzsimanytum,-garantuoju.:)))))O siaip tai nemanau kad valint >>>>>>>>> geriau pradejo.Bet kas liuks kad viskas originaliai susijungia, >>>>>>>>> nieko gadint nereikia, ir nuo variklio atsitveria tavrkingai, net >>>>>>>>> tarpines gumines yra.Ir oro padavimas lieka originalus is lauko. >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:glp6pf$172$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> ir kas pasikeite? As kazkaip skeptiskai ziuriu i tokius... >>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:glp6fp$ln$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> va sita daigta >>>>>>>>>>> http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=KN_Intake_E46_PR >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:glp68q$vu7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> as k&n parsisiunciau su visa deze specialiai skirta 330-tam. >>>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket >>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:glp52d$tn7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN53&mospid=47713&btnr=13_1247&hg=13&fg=95 >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Tik usa modeliams buvo siulomas. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > > >