Tema: Re: To Nerijus. Pas tau tokio nera?
Autorius: all set
Data: 2009-01-28 14:40:34
as manau, kad reikia. Benzinus gi tam ir perka, kad drozti ir trumpais 
atstumais, ir mieste. Va dyzeli nusipirkus, galima kaip seniokui vazineti, 
nekeliant apsukeliu.

"Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
news:glp93m$5bk$1@trimpas.omnitel.net...
> tai niekas ir nesako kad reikia.:)
> -- 
> BMW 330Ci M paket
> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
> news:glp8rv$4uf$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai del to nesigincyju. Bet nereik ten to variklio sukti iki dugno, jog 
>> nesivilktum.
>>>"Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
>>>news:glp8fi$49o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu aiksu, musu vaziavimo stilius kaip supratau skiriasi is esmes.:)
>>> -- 
>>> BMW 330Ci M paket
>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>> news:glp8ap$419$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai jei 2.8/3.0 reik sukti ji?
>>>> Vaziuoju normaliai. Man patinka, kad 2.8 su double vanos gali pasiulyti 
>>>> normlu sukimo momenta ir zemose apsukose (1.5-3k rpm), kas bene ir 
>>>> svarbiausia. Nes jei taip pirmu antru uzsukinet iki 6k rpm, tai ble, 
>>>> mieste cia jau skraidysi...
>>>> Uzmiesty 5k rpm pasiekit..hmm..cia nebent, kada trecia begi ijungi :) 
>>>> Bet tam poreikio nera :)
>>>>
>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
>>>> news:glp7ov$324$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tai ko vazineji kaip pensininkas su 2.8 matoru?a?:)
>>>>> -- 
>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>> news:glp7g4$2ij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kad mano variklis i metus du kartus tuos 5k rpm mato :D
>>>>>> tie velenai, as speju, is to paketo, kur i usa ejo-zhp.
>>>>>> Va, ir kitoks reduktoriaus perdaviams ten:
>>>>>> http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
>>>>>> o cia visi galimi perdavimai:
>>>>>> http://www.bokchoys.com/differential/BMW_parts.htm
>>>>>>
>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
>>>>>> news:glp779$221$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> jo prie 2-3rpm tas pats, bet nuo 5iu tai ojojoj kaip maloniai 
>>>>>>> baubia.:)
>>>>>>> P.S. idomu tie veleneliai kiek ko dadeda.
>>>>>>> -- 
>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:glp747$1rq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> del to uzsireikejimo man - as labai abejoju ;)
>>>>>>>> Jautu pire 2-3k rpm tas garsas lygiai toks pat... :)
>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:glp6vk$1j4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> nu pasikeite tai garsas.Pralektum su maniske iskarto tokiu 
>>>>>>>>> uzsimanytum,-garantuoju.:)))))O siaip tai nemanau kad valint 
>>>>>>>>> geriau pradejo.Bet kas liuks kad viskas originaliai susijungia, 
>>>>>>>>> nieko gadint nereikia, ir nuo variklio atsitveria tavrkingai, net 
>>>>>>>>> tarpines gumines yra.Ir oro padavimas lieka originalus is lauko.
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:glp6pf$172$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> ir kas pasikeite? As kazkaip skeptiskai ziuriu i tokius...
>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:glp6fp$ln$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> va sita daigta
>>>>>>>>>>> http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=KN_Intake_E46_PR
>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>> "Nerijus330Ci" <nerijus@komo.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:glp68q$vu7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> as k&n parsisiunciau su visa deze specialiai skirta 330-tam.
>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>> BMW 330Ci M paket
>>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:glp52d$tn7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN53&mospid=47713&btnr=13_1247&hg=13&fg=95
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Tik usa modeliams buvo siulomas.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>
>