Tema: Re: X5 "M" charakteristika.
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-19 10:34:57
atsimink ensteina ir traukini - greitis reliatyvus dalykas. fizika 
skiriasi tik tada, kai susipisi :)

o siaip tai "aplinkos judejimo greitis" skiriasi. Ir kai autobane 
nereikia parintis del tu kurie isvaziuos is salutinio, ar del srauto 
judancio 70, tai atitinkamai 140 juo vaziuoti lengviau nei vilnius - 
kaunas - 110.

o vat kai vaziuoji autobanu 200+ jau ir ta "aplinka kitaip elgiasi". 
T.y. ir ilenda i tavo juosta "staigiau letesni", etc. Elementu judanciu 
kiekis per ta pati laiko tarpa pradeda zenkliai skirtis.

On 2009-05-19 09:24:53 +0200, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said:

> Tik pora, shame on me :) Ale nepastebejau kad ten fizikos desniai
> prie 120-130 kiti butu, arba kad del kazkokiu priezasciu prie tokio
> greicio ten atsipalaiduot butu galima kur kas labiau, nei LT. Na bet
> gal mazai maciau, ir ten kazkur tikrai yra kazkas tokio.
> 
> O vairuojant uzhsiimti vairavimu, o ne nosies krapshtymu, imho yra
> ne tik pareiga, bet ir elementarus gero tono zhenklas. Nepriklausomai
> nuo greichio :)
> 
> zhegonskas wrote:
>> blyn fla, sakyk tiesiai, kiek kartu gyvenime esi vaziaves vokishku 
>> autobanu. ir kas tu do chypa, kad prie 90 vaziuoji susikaupes kaip 
>> tutis per gonkes?
>> 
>> On 2009-05-19 08:20:16 +0200, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said:
>> 
>>> cia tau taip atrodo ;)
>>> 
>>> padugne wrote:
>>>> Esme tame, kad varydamas 120-130 slenki su visais ir gali krapstyt nosi.