atsimink ensteina ir traukini - greitis reliatyvus dalykas. fizika skiriasi tik tada, kai susipisi :) o siaip tai "aplinkos judejimo greitis" skiriasi. Ir kai autobane nereikia parintis del tu kurie isvaziuos is salutinio, ar del srauto judancio 70, tai atitinkamai 140 juo vaziuoti lengviau nei vilnius - kaunas - 110. o vat kai vaziuoji autobanu 200+ jau ir ta "aplinka kitaip elgiasi". T.y. ir ilenda i tavo juosta "staigiau letesni", etc. Elementu judanciu kiekis per ta pati laiko tarpa pradeda zenkliai skirtis. On 2009-05-19 09:24:53 +0200, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said: > Tik pora, shame on me :) Ale nepastebejau kad ten fizikos desniai > prie 120-130 kiti butu, arba kad del kazkokiu priezasciu prie tokio > greicio ten atsipalaiduot butu galima kur kas labiau, nei LT. Na bet > gal mazai maciau, ir ten kazkur tikrai yra kazkas tokio. > > O vairuojant uzhsiimti vairavimu, o ne nosies krapshtymu, imho yra > ne tik pareiga, bet ir elementarus gero tono zhenklas. Nepriklausomai > nuo greichio :) > > zhegonskas wrote: >> blyn fla, sakyk tiesiai, kiek kartu gyvenime esi vaziaves vokishku >> autobanu. ir kas tu do chypa, kad prie 90 vaziuoji susikaupes kaip >> tutis per gonkes? >> >> On 2009-05-19 08:20:16 +0200, Fla <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> said: >> >>> cia tau taip atrodo ;) >>> >>> padugne wrote: >>>> Esme tame, kad varydamas 120-130 slenki su visais ir gali krapstyt nosi.