Nesimazinu. Siaip Dainiushas geras pavyzdys, kaip reikia saugiai vazineti. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:guoqjn$2e1$1@trimpas.omnitel.net... > neatsimazinek. nusisnekejai - pripazink. dainiushas cia ne prie ko. > fatas - m5 vs. 520d NIEKAIP nesutaupys tau triju valandu nuo miuncheno iki > hamburgo, jei abu vaziuos "vienodu rezimu" - t.y. stengiantis vaziuoti max > greitai. kas ir noreta parodyti padugnes minetu televiziniu testu. > > kelis kartus skirtingais rezimais ir skirtingomis masinomis esu vaziaves > pvz hamburgas - frankfurtas. > lekiant "ant kiek eina" su cayman s tauposi max pusvalandis vs. vaziuojant > "ramiai" kad ir su mano leksusu. trafikas, remontai, etc. Be to - > vaziuodamas ant maksimumo elementariai pavargsti, ir ilgiau valandos > negalesi, nuovargis. > > pats pasiziurek sav youtubej filmukus apie tai kaip 5th gearas su brabus > rocket ar 911 turbo bando paimti 200 mph - kazkaip ne taip lengvai ten tai > gaunasi... Taip kad ir su m5 vaziuoti 250-270 didziaja laiko dali yra > tiesiog utopija. > > > > > On 2009-05-17 12:31:40 +0200, "Tutis" <tautvydas@gmail.com> said: > >> Tu paklausk Dainiusho kokiu greiciu jis vaziuoja. >> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >> news:guooqd$hb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ne, tai tada padarom salyga, kad 520d negali vaziuoti greiciau negu 100, >>> ir vaziuoja diena, o m5 "kiek nori" ir nakti. Ir dar kad 520 privalomai >>> turi sustoti pamysht, paest ir panasiai, o m5 varo su pampersu. tada >>> triju valandu skirtuma ir gauni. >>> >>> nebuvo salygoje nieko apie "kuro taupyma". buvo elementarus real "life >>> test". Taip kad del triju valandu skirtumo elementariai nusissvaigai. >>> Realiam gyvenime tiek niekad nesutaupysi net ir su veyronu vs. tavo >>> golfas >>> >>> >>> On 2009-05-17 12:08:55 +0200, "Tutis" <tautvydas@gmail.com> said: >>> >>>> 520d vaziuoja vid 90km/h, nes taupo kura. >>>> >>>> m5 lekia vidutinisku 140km/h. >>>> >>>> Va tau ir atsakymas. >>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >>>> news:gunj0n$83t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> KAIP???????? >>>>> >>>>> tarim 520d atvaziuoja vid greiciu. 140 kmh, kas yra daugiau maziau >>>>> realu o ir siaip yra mazdaug maksimalus vidutinis greitis vokietijos >>>>> autobanuose (remonta, trafikas, netgi kamsciai.) >>>>> >>>>> tai yra 5,5 valandos. >>>>> >>>>> >>>>> reiskia m5 turi pravaziuoti per 2,5 valandos. VIDUTINIS greitis - 308 >>>>> kmh. nori pasakyti, kad tai realu? 200 Kmh vidutinis su m5 nakti, kai >>>>> tuscia - gal. bet tada ir 520d gali liogkai 160-170 VIDUTINI daryt. >>>>> >>>>> kazkaip fetishizuojat visi tuo autobanus. vaziuoti virs 200 ten eina >>>>> MAX 10% visos keliones laiko. >>>>> >>>>> baik svaigt. >>>>> >>>>> >>>>> On 2009-05-17 00:57:35 +0200, "Tutis" <tautvydas@gmail.com> said: >>>>> >>>>>> Greityje 770 km galima islauzti minimum 3 valandas skirtumo. >>>>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message >>>>>> news:gumq9i$mku$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On Sat, 16 May 2009 19:20:50 +0300, 70005 wrote: >>>>>>> >>>>>>>>> Evo, top gear ir autocar >>>>>>>> >>>>>>>> T.y. britai. >>>>>>> >>>>>>> O jagas priklauso indams :) >>>>>>> >>>>>>> Seip per dezhe siandien parode smagu "real life" testa: silpniausias >>>>>>> 520d >>>>>>> vs M5 kelyje nuo miuncheno apylinkiu iki hamburgo, kazkas apie >>>>>>> 770km. >>>>>>> 520d vaziavo normalei, M5 "kiek eina". Rezultate ziaurus skirtumas >>>>>>> kainoje ir praktiskai jokio greityje :) >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, >>>>>>> but he did not eated dem. > >