Tema: Re: To Delavoj
Autorius: padugne
Data: 2009-04-18 13:13:00
On Sat, 18 Apr 2009 10:47:13 +0200, Mooney wrote:

> 3 dalys sakai? tai guoliai, tai sarnyrai, tai gumos - viskas sukosi
> karusele. nors golpas buvo pirma mano asmenine auto - gal nenuziurejau

Visos tos 3 paminetos dalys kainuoja (ir anais laikais kainavo) centus ir
tinkamai sutvarkius sekancius 100tkm apie save daugiau nebeprimena. Pats
turejau menta, techniskai tai tas pats golp2 tik maziau patikimas :)

> daug pirkdamas ta lauza ;) bet iki dabar krecia prisimenent sugedusi
> generatoriu viduri misko

Sugedus generatoriui akumuliatoriaus paprastai uztenka dar min kokiem
100'ui km :) Isvaziuot is misko turetu pakakt.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.