Tema: Re: To Delavoj
Autorius: padugne
Data: 2009-04-17 10:14:21
On Fri, 17 Apr 2009 08:46:01 +0200, Mooney wrote:

> je gincytis del ginco, tada pasakysiu, kad ekonomika ir jos teorijos
> daznai nebuna racionalios. ekonomika negali paaiskinti (ne)racionaliu
> individo pasirinkimu, nes jie itakojami ir emociniu motyvu. mano pointas
> tame, kad emocinei daliai buchalteriniu standartu nepritaikysi, ty
> ekonomika yra platesnis dalykas nei buchalterija. buchalterija ir jos
> standartai tinka imoniu veikloje.

Tai o kas gi sneka apie racionaluma? :) Juk diskusija visai ne apie
subjektyvu "apsimoka" arba "neapsimoka". Tai kiekvieno asmeninio
ivertinimo reikalas.

Bet patys kastai savaime nuo to nesikeicia, jie yra tokie kokie yra ir
galu gale sudaro mineta eksploatacijos kaina.

Nes taip pat galima pasakyti kad del tu paciu emociniu motyvu ir remontai
yra "sunk cost".

> Ir jei isvesti santyki tarp pradiniu kastu ir islaikymo kastu, tai
> brangiausiai mano atveju gavosi taip (remontai, detaliu keitimai,
> tepalai, padangos - neskaitant kuro):
>
> 1. golf II - pradiniai kastai buvo apie 1800 usd, islaikymas per 2 metus
> kainavo dukart tiek
> 2. e30 - santykis irgi apie 2 kartus per 3 metus, kai isigyjimo kastai
> buvo apie 2800 usd
> 3. e34 - apie 17.000 litu (delavoj gal pamena) - islaikymo kastai apie
> apie 0.5 per 2,5 metu
> 4. e60 - santykis apie 0,00xx per 4 metus

Ir ka mes is to santykio suzinosim? :) Ogi nieko.

Beje, 3.6k$ i golp2 remonta per 2 metus tai jau is serijos "viska
paauksuoti man yra pernelyg desova".

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.