Tema: Re: To Delavoj
Autorius: Dichkis
Data: 2009-04-10 13:14:21
Na, vaziavimas, nera lygus vaziavimui...
patikimumas yra abstraktus dalykas, nes nezinia, kas sukiojo vaira pries
tave, koks jo buvo vairavimo stilius ir poziuris i susisiekimo priemone.
ekonomija, sutinku, vaziuojant ekonomiskai 2.0 srebs 1-2 ltr daugiau negu
3.0 ar 3.5, bet esant reikalui, tas 3.0 ir 3.5 vaziuos daug smagiau ir
daugeliu situaciju gali padeti, negu pakenkti...