Tema: Re: Bausme ratu badytojams
Autorius: DRX
Data: 2009-03-31 15:39:00
pagausi ir i snuki. o tada paklausi ar invalidas ar skaudejo.
ar cia visi pateisina "civilizuota partizaniska badyma i padangas"
kulturingas pilietis turintis pretenziju paprasciausiai pasneketu, paliktu rasteli, paskambintu i namus, n - k variantu kulturingu.
invalidumas nesuteikia jokiu papildomu teisiu isskyrus prisiparkuoti arciau maximos tarp prabangiu automobiliu ir valstybes paramele kokiatais

--

Su Baru
www.IMPREZA.lt