Tema: Re: Bausme ratu badytojams
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-31 15:31:52
dabar atmesk visus svaičiojimus ir pasakyk ar normalu, kai žmogus mato, jog gyvena invalidas,
kad jį įkelinėja į mašiną, kad kai negali užvažiuoti ant panduso, reikia laukti kol kas užkels ant borto,
ir vistiek pastatyti savo "bolidą" taip, kad užstotų šaligatvį?
da tokiam išvis mašiną konfiskuot reika, jei jau toks debilas.