Tema: Re: Bausme ratu badytojams
Autorius: Nikonis
Data: 2009-03-31 15:30:03
nusisnekat, jei nera kur parkuotis, ir pasistato zmogus masina kad bamperis
uzstoja saligatviuka, tai cia pretekstas badyt padangas???
kas cia bus jei visi prades badyt padangas uz "nevietoje" priparkuota
automobili.
gal dar pradedam su cvekais per dureles eit, plytas ant kapoto palikinet ar
langus dauzyt....