Tema: Re: Avarija be draudimo VW FOX verinimo ataskaita
Autorius: FwsA
Data: 2014-03-12 10:00:22
Kokie argumentai del gincijamos atlygintinos remonto dalies, ir kokiomis
priemonemis galima ta padaryt? Tos detales kur keiciamos, taip - tai bukles
pagerinimas, bet juk yra iventintas nusidevejimas... Kaip ekspertai
issireiske, tokiems metams, tokiam modeliui nusidevejimas skaiciuojamas
30proc.
Gedas