Tema: Re: Avarijos kaltininko Corolla foto
Autorius: FwsA
Data: 2014-03-07 16:00:01
Dar ziuriu i Corollos nuotraukas. Kodel bamperio nubrozdinimo vieta yra ne
auskciausiame -labiausiai atsikisusiame bamperio taske. Juk ir Corollos
bamperis cia labiausiai nutoles nuo masinos centro, ir FOXas sitoj vietos
labiausiai "pustas" turetu but. Reiks su liniuote pas save pasimatuot
kokiame aukstyje nubrozdinimas. Gal cia ne viskas padaryta mano zmonos?
Gedas