Tema: Re: Avarija be draudimo VW FOX verinimo ataskaita
Autorius: FwsA
Data: 2014-03-10 12:23:27
Kaupiuosi dar skambint FOX'ui...

Vertintojui skambinau, tai Dainiaus nera, ir bus tik pirmadieni, bet kitas
zmogus is Pajurio Autorikos va ka pakomentavo:
1. Galinis sparnas keiciamas, nes esant tokiam pazeidimui, rekomenduojama
keist. Remontuot galima, bet cia butu masinos bukles pabloginimas, ir cia
jau tik pats savininkas sprendzia kaip daryt. Su tuo sutinku.
2. Stabule su guoliu keiciama, nes esant nors ir menkiausiam ratlankio
pazeidimui, gamintojas rekomenduoja guoli keist, nors ir neuzia. Gal ir
taip.
3. Ratlankis keiciamas, nes net programa neduoda tokio pasirinkimo.
Pasirinkimas 1 -dazoma. O jei reikia lygint-tai tada tik keiciama.
4. Ar galejo toks ratlankio pazeidimas atsirast avarijos metu, sito
nekomentavo: "Uzsakykit savo nepriklausomus ekspertus ir aiskinkites". Pas
mus yra pazymeta ratlankio pazeidimas, mes ir skaiciuojam sito punkto
remonta. Manau, ir su ekspertu labai cia nieko neprisispardysi... o jei ir
prisispardysi, tai iseis tas ant to, ka sumokesiu ekspertui, tai gal
sutaupysiu ant sito punkto, bet liksiu ant ~ nulio...
5. Del pasirinkimo mobile.de kainos nustatymui pakomentavo, kad LT nebuvo
uztektinai tokiu modeliu (metai, variklis). Filtro uzdejima iki 100tukst km,
pripazino klaida, bet sako, gal ten labai daug meta skelbimu su filtru rida
virs 100, todel susiaurino paieska, bet realiai sitas punktas man
neaktualus. Sutinku. Tik siaip pakalbet nurejau :)...
Galutini rezultata pranesiu...
Gedas