Tema: Re: Turbo grafikas, kas negerai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-07-06 08:37:27
Jeigu dar kas pastebi it tem

Remiantis visokiais internetais, pailginau VGT koj kokiais 3-4 sriegio
apsisukimais.. rezultatas - juntamai geriau "traukia", sumajo
overboosto prie miestinio malimosi..

Prie 3-4k rpm vistiek overboostina, nors panau kad maiau. D.cycle map
vir 80% ueina.

tariu, kad padariau chalturk :)

Kaip manot kompensavau kokia nors kit problem ar buvo kas nors blogai
sureguliavs geometrij?

Prikabinau log, i esms sau dariau, nes su kitais parametrais neinau
k daryt..

Any comments?

P.S. I turbinink tikriausiai kreipsiuos  turbOST', nes juos mano
servisas pasil (ten nuimtas turbinas vea), jie padoriai bendravo ir
padovanojo fiksatori geometrijos kojai.