Tema: Re: Situacija
Autorius: MumZer
Data: 2012-09-12 21:01:14
o pagrindinio kelio paminejimas prie visu mano ikopipastinu zenklu
(isskyrus 107) nieko nesako?

ar tu is tu zmoniu, kurie perkskaite teksta "teismas nutare paskirti
bauda 10.000Lt" baudos nemokesi, nes teismas po zodzio "nutare" neparase
dvitaskio, ir gaunasi, kad teismas tik nutare paskirti, bet dar nepaskyre?