Tema: Re: Situacija
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-09-10 15:51:05
Kvailys - tai tas, kuris nežino, tačiau įsivaizduoja, kad žino.
Agresyvus kvailys - tas, kuris dar ir atkakliai įrodinėja savo bukumo
"teisumą".

Miegapele,
1. "Trikampis", "STOP" ir "Pagrindinis kelias" - vieninteliai ženklai,
turintys išskirtinę formą. Ir jie turi būti skaitomi iš kitos pusės.
Ištrauka iš KET :

Pagrindinis kelias – kelias, pažymėtas ženklais „Pagrindinis kelias“,
„Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės (kairės)“,
„Automagistralė“, „Automobilių kelias“ kertamojo ar prisijungiančiojo kelio
atžvilgiu; kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais „Duoti kelią“, „Stop“,
„Gyvenamosios zonos pabaiga“, atžvilgiu; kelias su danga (betonas, asfaltas,
skalda, žvyras, grindinys) kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame kelyje
prieš pat sankryžą esantis ruožas su danga nedaro jo lygiareikšmio su
kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose sankryžose.

"kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais „Duoti kelią“, „Stop“,
„Gyvenamosios zonos pabaiga“, atžvilgiu;"
- va šioje vietoje, kaip tu interpretuotum sakinuką? Jei nėra jokių kitų
požymių, o tik trikampis prie šalutinio? Todėl ir nereikia sustoti ir apeiti
pažiūrėti, ar kelyje iš dešinės ten tikrai trikampis - nes tu jį pažinsi ir
iš kitos pusės, lengvai pristabdydamas, jei jau taip nori - bet nereikia net
sustoti.

2. Tu ten dar nusvaigai, kad jei stovi tau ženklas "Pagrindinis kelias", tai
jis galioja per kelias sankryžas tol, kol jo neatšauks kitas ženklas? Tu
neteisus. Šis ženklas galioja tik pirmai sankryžai. Visi ženklai
"nusiresetina" už sankryžos, išskyrus "ZONA" ir "MIESTAS".
Tam yra paprasta priežastis - jei aš į tą pagrindinį įsuksiu iš šalutinio,
tai aš nežinosiu nieko, kokie ten ženklai buvo šiame pagrindiniame prieš šią
mano sankryžą.

3. Dėl to tavo ženklo "Sankryža su šalutiniu" - tai jis statomas paprastai
tik užmiestyje. O mieste pilna sankryžų, kur tu, važiuodamas pagrindiniu
keliu, nesutiksi nei "Pagrindinis kelias", nei "Sankryža su šalutiniu". Bus
tik trikampiai šalutinėse gatvelėse. Taigi, pravažiuodamas miestu nuo pat
namų pagalvok, ar tikrai visose sankryžose matai tokius ženklus? Ir jei ne -
tai kodėl nesustoji prie kiekvienos sankryžos?

J.
P.S. Beje, kaip tik buvau sudalyvavęs avarijoje, kai man toks iš dešinės
smeigė į galinį ratą net nepristabdydamas. Tai aš paaiškinime parašiau
trumpai - "artėjančią tr.pr. iš dešinės mačiau, tačiau mačiau ir trikampį,
kabantį jiems prieš nosį, dėl to važiavau pagrindiniu keliu net
nesusimąstydamas." Niekas nieko daugiau neklausinėjo.

"Miegapele"  wrote in message news:k2kbn8$pkq$1@trimpas.omnitel.net...

neteko girdeti apie zenklu skaityma is kitos puses. cia jau telepatija.
panasi situacija pries eile metu buvo panevezyje. zaliam buvo trikampis tik
chuliganai nuplese plevele. na zalias isoko ir kaip rik mentai jam ipaise.
pradzioje reke jog zenklo nepaisymas, taciau teismo sprendimas buvo jog
tokio zzenklo kaip pilkas apverstas trikampis nera, skaitymas zenklu is
kitos puses orakulu uzsiemimas o pasak ket jeigu sankryzoje nera zenklinimo
laikisi desines rankos taisykles. tiesa vienas niuansas yra jei tos melyno
auto gatves pradzioje stovi zenklas jog tai pgrindini kelias tai pagrindinis
galios kol jo nenuims koks kitas zenkas per visas sankryzas. taip kad jei
nera melynam zenklo pagrindinis kelias tai jis turi elgtis pagal desines
rankos taisykle o zalias pagal tai ka rodo zenklai.