Tema: Re: Situacija
Autorius: Miegapele
Data: 2012-09-10 15:53:59
jam zenklas nebutinai stovi, jie kartais dingsta o kartais nuplesoma plevele
ar uzdazomi. tad jei matai aversta trikampi is vienos puses tai nereiskia
jog is kitos puses jis toks koks turetu buti. gal tai jau juodas trikampis.
ir man esant tame salutiniame kaip ir po barabanu juodas trikampis. bo tai
ne zenklas reiskiantis duoti kelia. aisku nesu toks lochas ir vazineti is
stambiu keliu i kuri ieina kruva keiuku su pirmumu pagal desine jau ismokau.
tiesa pradzioje teko pripratineti desine ranka ziureti pastoviai
nepriklausomai nuo kelio stambumo ar mano greicio.