Tema: Re: Nissan almera
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-08 21:01:32
>>> varikliui. Turi buti ~750-800 mg oro matuokle rode tik iki 400, del to

Stam variklyje kiek pucia turbina nepamatysi reguliavimas grynai
vakuminis kuo daugiau pucia turbina tuo daugiau atidaromas vastgate'as

  oro matuokle tai buvo dar blogiau (del to susilaikiau pirkt nauja).

Keista vienok atrodo EGR del ekologijos o cia dumingumas del jo dideja.