Tema: Re: Nissan almera
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-08 20:51:13
Siaip pavazinejus 2 dienas su almera 2,2 Di ir persedus atgal ant 74kw
TDI PD (81 ws. 74kw) teko is naujo mokyti vaziuoti nes kad almera
vaziuotu reikia laikyti taip nemaziau 2,5rpm ir spausti pedala link
dugno, kai persedau atgal tas "iprastas" gazo spaudimas almeroje verte
masina sokineti.
Zodziu mano almera (ir kitu forumu atsiliepimais) shhhhh.
Pabandysiu dar kuro filtra pasikeisti gal.........

On 2012.07.05 15:32, jami wrote:
> Zinant kas pries tai buvo tai aftamabylius dabar skrenda :) nors iki 100%
> dar reiktu pakeist oro srauto matuokle.
>
> "pVytautas" <kfg@hhh.lt> wrote in message

>>> varikliui. Turi buti ~750-800 mg oro matuokle rode tik iki 400, del to