Tema: Re: Svilpukai nuo zveries
Autorius: Rokas
Data: 2012-04-25 12:13:57
zodi NIEKADA turbut be reikalo pavartojai..

nes reikalui esant manau tikrai padarytum viska ka reiketu

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas

"Caponi"  wrote in message news:jn62h7$892$1@trimpas.omnitel.net...

1. Bet kokia gyvybe yra vertingesne nei bet koks gelzgaliukas (cia siaip
pagrindine mano bandyta
issakyt mintis butent sitam threade - suns apmyztas ratas, varnos apsiktas
stogas ar kates
apipeduotas kapotas yra ne pagrindas uzsiimt gyvynu nuodijimu)
2. Kaip jau minejau, yra naturalus gamtos desniai, tokie kaip naturali
atranka, kova uz buvi,
mitybos grandine (gamtoj egzistuoja ir mesedziai). Akivaizdu, kad mano ir
mano artimuju gyvybe yra
man asmeniskai svarbesne nei aplinkiniu, todel as valgau nuzudytus gyvunus
(bet visiskai nepateisinu
pramoginio zudymo, t.y. medziokles del malonumo ar kokios "sportines"
zvejybos), jei man ar mano
artimiesiems kels tiesiogini pavoju bet kokios rusies gyvunas (tame tarpe ir
zmogus) as bandysiu nuo
to apsisaugoti visomis imanomomis priemonemis, bet tikrai nepulsiu niekada
savo kieme pripilt balu
tosolo, ispurkst medziu dichlofosu, iskast vilkduobiu aplink nama ir
apsitvert elektrine tvora.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance